فریـــــآد
را همه می شنوند
هُنر واقعـــــــی شنیدن صدای سکوتْ است
آدم کَر و لال هم میفهمد
حس میکند
ناراحت میشود
شـــعور دارد آدمیزاد
تویی که شعور دیگران برایت
هرزه بافی و دوروزه گذریست
بدان
چوب خُدا هم صدا ندارد
نعمتش هم ندارد
خُدا اهل سکوت است
برای اینکه خُدا را بفهمی
اول سکوتْ را بفهم
یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102