یا باید عاشقِ خوبی باشییا بازیگرِ خوبی...،در دُنیا همینست که هستو تو مادامی که بر صحنه ی دنیا هستی قانون دنیا اینستاما برای عاشق زندگی کردن ،باید عآشق مُرددنیا آموزگار خوبی برای آدمکهایش هستزیرا دشمنی کردن را خوب بلدست...،همیشه بهترین دشمنان بهترین د یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38
باید میگفتیباید چیزی میگفتی که امیدوار شومباید میگفتی ،از خاطراتِ گذشته ..که هنوز چیزی در خاطرت هست..مرا فرستادیبه دوربه خیلی دورکه اسمش آینده استو آن اسم آنقدر محو بودکه میخواستم برگردم به گذشته هار یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67
گاهی از صفحه های زندگی هیچ نمیفهمیخالیِ خالی در عین سیاهی..هی ورق میزنی هی صفحه های تکراری و تکراریسیاهی پشت سیاهیبدبیاری پشت بدبیاریمثل زنی که کتاب بودعشق بودولی از وقتی عشق شد جرمزن شد مجرمسیاه شدم یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72
غریبه را ..،میخواندم،او غریبه بود!او میگفت از خودش،..او خودش نبود!عشق اینبار شده بود بازیچه ی دستِ یک عاشق..پرسیدم..ولی..،کلمات از او نمیپرسیدند!..قلابی نبودند کلمه هاکلمات تشدید دار بودند..، یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91
احساسی که شُدی..دوباره که احساست زنگ زد!نگو نیستم..نگو بی احساسَم!نگو اینجا ویرانه است ،نه دِل....بُگذار زنگ بزند..بُگذار خودش را بُکُشَد!بُگذار به دَست و پایَت بیُفتَد ..!تو آرام،بیا بیرون از شنیدنِ یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96